Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Haxball - gra przeglądarkowa.
Witajcie!

Od roku czasu w wolny czas mam gram w pewną grę która zwie się HAXBALL. Gra opiera się na piłce nożnej, ale totalnie innego wymiaru. A zresztą co ja będę pisał.. sprawdź sam!

haxball.com/ - gra jest w wersji angielskiej, ale jest pełno polskich serwerów! Wystarczy że tylko wejdziesz na stronę poczym wpiszesz swój nick i klikniesz Play now!

W grę gram od ponad roku i w między czasie wprowadzili wiele nowych opcji, jedną z nich jest własne boisko które sam możesz stworzyć. Np. rzuty karne, wyścigi z piłka i tym podobne.

Róbcie ROOM'y z hasłem Gra lub MARGO - i podawajcie linki do nich w temacie. Jeżeli kogoś interesuje nauczenie się grać w grę, mogę wytłumaczyć parę prostych tricków.

Zapraszam!
Pozdrawiam i życzę miłej gry! Smile

-
Reply
Kiedyś w to grałem. Dość krótko, ale grałem na ESL'u premiershipy i widziałem, jak kolesie tłukli. Polecam grę.
Reply
Czasem w to sobie gram. Ale raczej jestem słaby w to.
Reply
Ile tematów jeszcze o tym zrobicie?Było juz z 10 ,i wszystkie spadaly w otchlaniach off topu.Gram półtora roku,jednak mi się juz nudzi.Grałem trochę w klubie w pomocy,ale odechciało mi się.
Reply
Spoko gierka będę miał co robić czekając na e2. Smile
Reply
Tematów max było 3 w ciągu ostatniego roku, więc proszę Cie nie komentuj Smile
Elair:
Bardzo dobry pomysł. Smile
Reply
Ehh.. i kolejny temat który za 2 dni spadnie na ostatnią stronę.
Reply
Niezapomniana gierka i te 2 lata przy niej. zamiast 5 min ustawionych to 15-20 i proszenie by był już koniec. Jak się troche nie gra wystarczy zagrać 1 mecz i 3/4 Skillu wraca Tongue Polecam
Reply
Cóż za popis inteligencją. Brawo.. Dobry motyw na danie minusa. OK!
Sidewipe:
Racja, długo nie grałem po 2-3 meczach odżyłem. Big Grin
Reply
Ehh... I kolejny troll, który wbija do tematu, napisze byle co i zminusuje...