Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MargoCraft (mój projekt)
#41
Question 
Nie zapomniałem o ognisku, jest tam. Trzeba się dobrze przyjrzeć.
Chciałem tak to robić, ale co, gdy się jedna nagle skończy? Taka dziura po prostu? I mam w planach dodać jakieś zwierzaki, więc wolałbym, żeby zostały na swoich miejscach (mapkach).
Skalę staram się robić dokładnie, ale nie zawsze to wychodzi. Jedna kratka nie jest równa jednemu blokowi, większość ustawień wzgórz, i drzew się zgadza, drogi przebiegają po podobnej linii. Mury i domki będą (bo muszą) na swoich miejscach.

A ognisko, zaraz Ci dam screena z nim...
(2012-11-15, 14:08:07)Petrus Wrote: Tak właściwie, to czy nie było by lepiej nie budować granic między mapkami, żeby cała mapka wyglądała bardziej naturalnie? Dziury można by załatać wedle własnego pomysłu. Pytanie też, jak ty to robisz, w jakiej skali? dokładnie 1 voxel= 1 współrzędna mapy margo? Czy jakoś inaczej, zupełnie luźno oddajesz wygląd mapek?

Widzę, że raczej luźno Smile . Zapomniałeś o ognisku Dodgy


(2012-11-15, 14:08:07)Petrus Wrote: Tak właściwie, to czy nie było by lepiej nie budować granic między mapkami, żeby cała mapka wyglądała bardziej naturalnie? Dziury można by załatać wedle własnego pomysłu. Pytanie też, jak ty to robisz, w jakiej skali? dokładnie 1 voxel= 1 współrzędna mapy margo? Czy jakoś inaczej, zupełnie luźno oddajesz wygląd mapek?

Widzę, że raczej luźno Smile . Zapomniałeś o ognisku Dodgy
[/b]
Reply
#42
W sumie to w minecrafcie sa bosi, których można uznać za herosów Big Grin Mowa o witcherze (czy jakoś tak Cool) i ender dragonie.
Reply
#43
Wyszła nowa wersja, nie pobierałem jeszcze.
Ale chciałbym zrobić (zbudować) stworki na podobieństwo Graskich.

Witcher? Wiedźmin? Wiedźma? 0.0

A pomysł zrespienia EnderDragona w małej jaskini uznaję za niefajny. Cool
Reply
#44
The Vene, Tihak:
Ten Boss się nazywa Wither
Reply
#45
Przejścia pomiędzy mapkami dziwne, dlaczego nie zrobić normalnej płaskiej mapki? Lepiej by to wyglądało.
Reply
#46
Najwyższy czas ściągnąć aktualizację i ją samemu obczaić... Big Grin

Stone Cold:
Mapka musi być zawieszona w powietrzu, ponieważ przy spadkach wysokości (doły, rzeki, fosy, jeziora, MORZE z Tuzmer) dokobałbym się do Bedrocka. A zamurować, bo chcę zrespić zwierzęta, a tak będą spadać i uciekać. Angry Ale przejścia kiedyś zrobię bardziej naturalne, z trawą, szkłem, czymśtam.
Reply
#47
Serio głupi pomysł... -.-
Zwierzęta tak mają, że CHODZĄ! Wiem, że musi być w powietrzu, robiłem coś podobnego. Tongue
Usuń te przejścia, i zrób jedną wielką mapkę.
Reply
#48
A jak spotkasz stado owiec w centrum Tuzmer albo na środku pustyni, lub świnię w Andarum?
A co do przejść, chciałbym żeby jakoś się ludzie dowiedzieli, że stoją w liściastych rozstajach a nie w takiej dolinie Yss.
Reply
#49
To ich nie respij, bez nich też będzie fajnie.
Reply
#50
Ale nie aż tak. Tongue
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)