Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dark Orbit
#21
Wiesz no mogę Ci ten sposób podać Cool Tylko działa na serwerach amerykańskich, bo jest duża odległość na PL nie działa Sad
Reply
#22
Photo 
Dzięki.
Reply
#23
Mogę zacząć grać od nowa jak będe tyle zarabiał to do jutra będe miał starą fullke, lol.

AtEDIT
Powiem tak, jak mi dasz jakąś przyzwoitą ilość kasy na start (z klanu czy coś) to mogę grać nawet na Amerykańskim 4 bo potrafie grać. Tongue
Reply
#24
Podaj ten sposób to może zacznę grać. Tongue
Reply
#25
Nie no nie będziesz mieć, bo nie będzie tyle licytek Cool Zrób konto na INT8(amer. global 4) i dołącz do klanu Szczury Big Grin
Reply
#26
k. zaraz to zrobie.
w sensie wiesz, ja dzisiaj nocka bo przespałem cały dzień (do 12-tej, nie poszedłem do szkoły, DAY OFF, lol).

Właśnie!
EIC, VRU czy MMO?
Reply
#27
Ooo stary jak dzisiaj nocka to ze 2kkk kredytów na luzie możesz wyciągnąć Big Grin
Reply
#28
Nowa FE... Raczej że Nowa...
Reply
#29
xD

BlueMan:
EIC
Reply
#30
Niech zgadne... Charles? ._.
Próbowałem i z moim netem jest trochę ciężko, za szybki mam. Cool
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)